2020. augusztus 2., vasárnap

yoochun 2017






[Hírek] 2017.04.14. Yoochun esküvőjének híre
Ez a drága Yoochun mindenkit meglepett, hogy megházasodik , rendesen megzavart mindenkit.
Készítettem Nektek egy összefoglalót:
2017.04.13. Felröppen a hír miszerint Yoochun megnősül.
C-jeS Entertainment megerősítette a hírt:"Yoochun megígérte, hogy még idén ősszel feleségül veszi nem celeb menyasszonyát...Yoochun beállt a seregbe, és a menyasszonya nem egy híreség, kérjük fogadja el. Yoochun befejezi a katonaságot augusztus végén"
Igen, Yoochun leszerel augusztus 26-án.
Az állítólagos menyasszony Hwang HaNa, aki Namyang Dairy Products Company élelmiszer cég alapítójának unokája. Aki ahhoz képest, h nem celeb, elég sok híres emberrel kapcsolatban áll, mellesleg jó módban él.
A lány az egyik IG bejegyzésében, amit már törölt azóta. Utalt a lány arra, hogy nem ért egyet azzal, hogy C-jeS bejelentette az esküvőjüket. Tagadta az egészet. Miközben az ügynökség megerősítette. Szegény lány talán védeni akarta volna magukat...de nem jött össze.
A lány április 13-án az IG-on egy Disney képet töltött fel, ami alá ezt írta: "Hiányzik anya, apa. Ön egy ilyen napon nem az apám, nem a legfiatalabb testvérem, anyám. Nem szeretném, ha a családomat bántaná. Nem baj, ha sértegett. Nagyon sajnálom, bocsánatot kérek."
Netizenek ezeket írták: " Miért beszél így? Úgy tűnik éretlen és gyerekes" "Nagyon fiatal?" " Lol Minnie Mouse.."
Egy emberke elmesélte, hogy Hwang Hana ott volt Yoochun mellett végig, amikor megvádolták őt nemierőszakkal. Így kezdődhetett ez a romantikus kapcsolat. S végül Yoochun úgy döntött megkéri a lány kezét.
Yoochun közelgő házassága nagy felforgást okozott a fanok körében. Sokan meglepődtek, hiszen Yoochun tagadta, hogy lenne valakije. ... Meg ha volt is, csak megszerette volna védeni a lányt.
Április 13. Yoochunt riporterek fogadták az irodánál, ahol közalkalmazotként szolgál, végzi katonai feladatát. Olyan sok riporter volt, hogy a mosdóhoz alig lehetett eljutni.
Yoochun bejelentett esküvőjének híre gyorsan terjedt, Jaejoong közben az IG-on egy "NO" "NEM" felíratú képet rakott ki, de úgy hogy semmit sem írt hozzá. Az emberek között sok minden elterjedt, hogy miért is tette ki pl:
- JJ arra utalhat, hogy a házasság hamis, nem igaz
- Jj a fanokat próbálta nyugtatni, h Yoochun megnősül ése miatt nem oszlik fel JYJ
- Egy ismerős közölte, hogy a végett tette ki Jj, mert ideges az esküvő miatt. Jj a híreket akkor tudta meg mikor a családjával evet, és sem az ügynökség, de még Yoochun sem szólt neki az esküvőről.
2017 április 14.
Meg van az esküvő időpontja ^^
2017. Szeptember 10-én egy szöüli szállodában lesz megtartva.
Sok boldogságot kívánok Yoochunéknak ^^
~Cimbi. Park Yoochun Hungary- 박유천 헝가리



[INFO] 2017 Global K-Star rangsor - április 5~ 18
„Global K-Star rangsor” kínai portál Baidu rangsorolta a koreai férfi sztárokat, SSTV bejelenteni az eredményeket. A rangsor eltér hetenként, más kategóriában (via allkpop )
+++
Április 5 ~ 11
# 1 - Lee Min-ho
# 2 - Hwang Chi-yeul
# 3 - Park Si-hoo
# 4 - JYJ Park Yuchun
# 5 - Kim Szuhjon
# 6 - EXO Sehun
# 7 - Lee Jun-Ki
# 8 - JYJ Kim Jaejoong
# 9 - Lee Jong-suk
# 10 - Kim Dzsongguk
+++
Április 12 ~ 18
# 1 - Lee Min-ho
# 2 - Hwang Chi-yeul
# 3 - JYJ Park Yuchun
# 4 - Kim Szuhjon
# 5 - Park Si-hoo
# 6 - Bi / Rain (Jung Ji-Hoon)
# 7 - EXO Sehun
# 8 - EXO Baek-hyun
# 9 - Lee Jun-ki
# 10 - Lee Jong-suk
Forrás: SSTV / csillag Szöul TV ; JYJ3
Megosztotta:Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리 ; Park Yoochun Hungary- 박유천 헝가리
~Cimbi



[Hírek] 2017.05.02 Park Yoochun anyai nagymamája elhunyt
2017 május 2-án kiderült, hogy Yoochun édesanyjának édesanyja megtért a teremtőhöz.
Yoochun ügynöksége C-JeS megerősítette ezt a szomorú hírt.
Yoochun is érzesült róla, munkája után megy is , hogy édesanyja mellett ott legyen.
Forrás: snoppy
Megosztotta:
Park Yoochun Hungary- 박유천 헝가리
~Cimbi
[Hírek]2017.07.05 Ms. Song (24), aki hamis szexuális zaklatással vádolta meg Yoochun-t, ártatlannak ítélte a bíróság.

Július 4-én zajlott a tárgyalás Yoochun és Ms. Song között Szöul Központi Kerületi Bíróság 7 esküdtek előtt.
Ms. Song könyörgött és zokogott: „Követtem
őt a fürdőszobában..... Az igaz, hogy nem tudtam ellenállni, mert Yoochun beszélt velem arról hogy ad nekem 20000000 KRW (~ 17.329 USD), de soha nem kértem pénzt utána. Kérem, figyeljenek rám. Kérem bízzanak bennem.”
Hozzátette : „Én vagyok a szexuális zaklatás áldozatta. Annyira ideges és dühös vagyok.”
Az esküdtcég úgy ítélte meg, hogy Ms. Song ártatlan.
Még januárban, egy másik nő, aki szintén megvádolta Yoochun-t, hamis szexuális zaklatás vádja miatt bűnösnek találták. Elítélték 2 év kényszermunkára.

~Cimbi



[Hírek] 2017. 07.17 Yoochun nyílvánosan bocsánatot kért mindenkitől
Július 17-én, Yoochun a rajongóknak egy őszinte üzenetet tett közzé az Instagramján.
Posztja következőképpen szól:
„Nem tudok mást mondani. Csak azt szeretném mondani mindenkinek, hogy igazán sajnálom ... ... Őszintén szólva, nem vagyunk meggyőződve. Én csak nagyon sajnálom, arra a pontra jutva ..meghalni ... annyira sajnálom. A testem megsemmisült napról napra, és a sírás is rosszabb lehetne, mint ez a fájdalom, amit adtam neked ... nagyon sajnálom. én nem „t szeretem, cikkek felbukkan portálokon és tudom, én nagyon későn, de sajnálom ...
Nemrég beszéltem Darakbang-gal és őszintén feltárta szeretné ha újra felállnék ... De azt hiszem, ez az én kívánságom, hogy újra kezdjem, nem függ a saját vágyaitól. Én csak nagyon sajnálom.
Sok cikket, információt, én is hallottam, de először nem tehettem semmit. Én csak mindig Téged sajnálak. Remélem eljön az a nap számomra, hogy személyesen szemtől szembe bocsánatot kérjek.
Sajnálom, hogy nem hagytam azt, hogy korábban értesüljetek a házasságomról. Nehéz volt beszélni róla, ezért is nem kértem bocsánatot. Kérlek légy megértő.
Próbálok túl lenni ezeken a nehéz napokon. Srácok valószínűleg nehéz volt megkapaszkodva is. Nagyon sajnálom, és hálás vagyok. Nagyon őszintén szeretném megköszöni Nektek ezt egy nap. Kérem, bátorítást nekem Hana számára (Yoochun vőlegénye). Ismét nagyon sajnálom.”
~Cimbi Park Yoochun Hungary- 박유천 헝가리



[Hírek] 2017.07. 16 Yoochun törölte az Instagramján az összes bejegyzését .
Yoochun bocsánatkérése nem hozott sok pozitiv eredményt. Miután az Instagramot a gyűlölet megjegyzései bombázták, Yoochun úgy döntött, hogy inkább törli az összes bejegyzését...
Jaj Istenem Istenem, de nagy az Isten állatkertje...
Komolyan nem értem, hogy most miért kell őket támadni. Miért önző, írígy Kain az ember. Elhiszek megértek nagyon sok mindent.
Yoochun bocsánatot kért Mindenkitől. Aki meg továbbra is fenn hordja az idétlen orrát, az inkább nézzen a tükörbe, és hozzá kezdhet megkeresni magán a hibáit...
Tudom, hogy Yoochun egy sztár. Példát kellene mutatnia....
...de mi is tökéletes példát tudunk mutatni?
Akkor, hogyis várhatnánk el mástól?
Yoochun is ember, ő is tett hülyeséget, amit már megbánt. Ő is beleszerethet, megkedvelhet egy embert. Ez így van rendjén.
...csak elkellenne fogadnia néhány embernek ezeket a dolgokat
~Cimbi



[Hírek] 2017.07.20 Hwang Hana még mindig feleségül kíván menni Yoochunhoz
Hwang Hana elküldött egy e-mailt, amiben tagadja azokat a pletykákat, hogy le akarja fújni az esküvőt a JYJ Park Yoochun-val.
"Ez nem igaz. Ez hamis hír."
- Hwang Hana
A lány tisztázta, azokat a híreket amelyet egy barátjának mondott el, hogy véget akar vetni, ez teljesen hamis volt.
Arra kéri a riportereket, hogy vegyék le a hamis állításról szóló híreket.
"Ez egy jelentés a hazugságokról, kérem töröljék"
- Hwang Hana
Azt mondta, soha nem szólt semmit arról, hogy visszamondja.
"Soha nem mondtam azt, hogy szakítani akartam akartam és ez az első alkalom, hogy meghallgatom ezeket az állításokat. Ezek mind hazugságok.
- Hwang Hana
A riporter hamarosan Miss Hwangnak hívta az e-mailes nyilatkozat megerősítését.
"Mindez azért történt, mert az egyik barátaim vagy családtagja közel áll egyes hírszolgálatokhoz."
- Hwang Hana
Cimbi


[Hírek] 2017.08.08 Jaejoong választ ad a JYJ promóciós terveiről
Jaejoong válaszolt JYJ-val kapcsolatos kérdésekre a sajtótájékoztatón az új KBS2 dráma " Manhole " címmel augusztus 7-én.
Az idol-színész: "Mindannyian beléptünk a katonaságban különböző időpontokban, így legfeljebb 4 évre van szükségünk. Először én fejeztem be a katonai szolgálatomat, jelenleg Junsu rendőrként szolgál, és meg kell várnunk Junsu-t. Így most nincsenek terveink. "
Jelenleg Jaejoong egy új dráma "Manhole", az UEE , a B1A4 's Baro , és a Jung Hye Sung főszereplésével dolgozik együtt. Az első epizód várhatóan augusztus 9-én kerül sugárzásra. Eközben Yoochun októberben készül az esküvőjére Hwang Hana -val.
~Cimbi
Forrás:allkpop





[Hírek+videó] 2017.08.25 Park Yoochun kilép a katonai szolgálatből
A színész és énekes Park Yuchun 2017 augusztus 25-én pénteken mentesült a közel két éves kötelező katonai szolgálat alól.
Yoochun a dél-szöuli Gangnam Kerületi Hivatalnál volt ahol katonai szolgálat ideje alatt egészségügyi problémája miatt közalkalmazottként dolgozott. Minden 18-35 éves korosztályú dél-koreai férfinak körülbelül két évig kell szolgálniuk a hadseregben, mivel az ország Észak-Koreával harcban áll.
A 31 éves tisztviselő a szolgálati ideje alatt egy olyan botrányba keveredett, hogy négy különböző nő, akik a helyi bárokban dolgoztak 2016 júniusában azzal vádolták meg Yoochunt, h megerőszakolta őket.
"Szeretnék a szívem mélyén bocsánatot kérni a rajongóimtól, és köszönetet mondani nekik (a támogatásukért)," mondta Park Yoochun. "Tudom, hogy sok rajongó támogatott. ..."
Park Yoochun köszönetet mondott, és mintegy 100 rajongó volt jelen.
Ez év áprilisában hír volt hogy Yoochun szeptemberben megnősül. Yoochun nem közölt semmiféle információt, h mit tervezz a közzeljövőben. (Yonhap)
Videó C-jeS
~Cimbi




[HÍREK] JYJ Park Yoochun több nyelven is köszönti a rajongókat a katonai szolgálatból történő leszerelés után
Augusztus 25-én Park Yoochun formálisan üdvözölte rajongóit a V Live-on keresztül, miután a hadseregből kilépet.
A videót a C-JeS Entertainment csatornáján keresztül tették közzé. A videóban azt mondta: "Hello, már régóta. Ez Park Yoochun. Örülök, hogy újra látlak. Elindultam és befejeztem két éves kötelező katonai szolgálatomat. Korábban a riportereknek rövid üdvözletet adtam, de mindenkit személyesen üdvözöltem, hogy itt vagyok. "
"Meg tudtam szerezni azt az erőt, hogy teljesítsem a szolgálatomat, köszönhetően az összes támogatásnak...."
"Remélem, mindenki egészséges és boldog, " - állapította meg. "Még egyszer, nagyon sajnálom, mindenkinek köszönöm."
Park Yoochun koreai üzenete:
< V-Live Video > http://m.vlive.tv/video/39852
< TV Naver Video> http://m.tv.naver.com/v/1992047
Park Yoochun is feltöltött egy angol nyelvű videó a C-JeS YouTube csatornára megköszönve a rajongóknak a támogatást. - Annyira hiányoztál - mondta -, és időről időre szeretnék köszönetet mondani mindenkinek. Kérem, légy egészséges és boldog, mint mindig. "
Yoochun augusztus 25-én 18 órakor adták ki. Eredetileg a leszerelés időpontja augusztus 26-án lett volna, de ez szombatra eset így előrébb hozták péntekre.
~Cimbi


[HÍREK] 2017.08.26 C-JeS megjegyzések JYJ Park Yoochun esetleg visszatér a szórakoztatóiparba
JYJ Park Yoochun-t augusztus 25-én engedték ki a hadseregből, és ezt követően a C-JeS Entertainment ügynöksége kiadott egy nyilatkozatot a tervei előrehozásáról.
Yoochun 2015 augusztusában a Gangnam kerületi irodájában dolgozott közszolgálati munkatársként. A mentesítést követően formálisan üdvözölte és megköszönte rajongóinak, hogy "ma 24 hónapja a katonai feladataim teljesítéséért feleltem. A felvételem során rengeteg dolgot tanultam és gondolkodtam. Szeretném megragadni ezt a lehetőséget, hogy őszintén kérjek bocsánatot a rajongóimtól. Nagyon szépen köszönöm. Tudom, hogy mennyire aggódott mindenki és élvezettel. Most remélem, hogy némi időt vesz igénybe, hogy tükrözze a múltbeli lépéseimet. "
Az énekes-színész még nem készít hivatalos promóciós terveket. Azonban megerősítette Hwang HaNa hölggyel történő esküvői dátumát: 2017. szeptember 10 .
Ügynöksége szerint Park Yoochun szeretne egy csendes privát esküvőt.
Az ügynökség szintén kommentálta Park Yoochun lehetséges visszatérését a szórakoztató ipar, mondván: "A mostani promóciós ütemtervet még nincs meg. Visszatérése némi időt és türelmet igényel. Amint azt korábban említettük, egyetértünk abban, hogy időre van szüksége a gondolkodáshoz. "
~Cimbi



[Hírek] 2017.08. 26 Netizensek bírálják JYJ Yoochun új tetoválását
Néhány netizens nem tűnnek úgy mintha nagyon szereti JYJ Yoochun legújabb tetoválását . Az idolt a közelmúltban új tetoválással észlelték a kötelező szociális munkás kötelességei alatt. Az alkarján állítólag a mennyaszonyának arcképe látható.
A bámészkodók nem tudtak mit tenni, csak összehasonlították Justin Bieberrel , aki szintén úgy döntött, hogy egy tetoválást rakat magára az ex-barátnő és popsztár, Selena Gomez arcképével. Néhányan azt is állították, hogy a JYJ tag megpróbálta utánozni a népszerű énekest. Ezt nem hiszem, inkább érzelmi okból tetováltat valaki valakinek az arcát.
Sok rajongó meglepődött Yoochun merész mozdulatán, miközben egy online közösségi fórumon arról beszéltek, hogy Justin Bieber is tetoválta Selena Gomez arcát a bal karjára aztán nem sikerült teljesen eltávolítani, miután elváltak. A GQ Magazinban egy korábbi interjúban Justin Bieber állítólag megemlítette: "Megpróbáltam eltüntetni Selena arcát, de a tinta továbbra is ott maradt."
~Cimbi
Forrás: allkpop



(HIREK) 2o18.o1.3o. Yoochun tartani fog egy fan találkozót és mini koncertet Japánban.
Yoochun az elmúlt években vitathatatlanul átalakult, és a közelgő " 2018 Park Yuchun Fanmeeting & Mini Koncert Japánban - Emlékezz a Emlékekre " című rajongó koncertjére , sokan kíváncsiak, ..... lassan visszatér. A közelgő eseményt, amelyet a Hotel Musashino no Mori-ban fognak megtartani Tokióban, március 10-11-én. Ez az első rajongói találkozója három év után.
Yoochun-nak még mindig folyik a második nő elleni pere, aki szexuális zaklatással vádolja őt.Vizsgálják még mindig az ügyet.


(Info)2018.04.10 Fan-találkozók
-Cimbi



(Hírek) 2018.06.05.Yoochun a hűséges kitartó követőinek örökké hálás lesz amiért kitartottak mellette
Június 4-én a Park Yoochun megünnepelte születésnapját egy rajongói találkozón az ő hű követőivel rajongóival a Seoul-i Yes24 Live Hallban.
A születésnapi fantalálkozó, az első találkozója Dél-Koreában, a katonai szolgálata után.
Az énekes-színész az elismerését könnyeivel küszködve fejezte ki a rengetteg szeretetet és támogatás miatt, amelyet rajongóitól kapott, akik türelmesen várták a visszatérését.
Megígérte, hogy a jövőben folytatja tevékenységét, hogy pótolja az elveszett időket.
Videó levélen Park mondta: "A múltban sok jó emlékem volt veled, és amikor arra gondoltam, mosolyogtam magamba. Szeretném megkapni az ilyenfajta szeretetet. Hálás vagyok és sajnálom. Örülök, hogy megkaptam a feltétel nélküli szeretetet tőled. "
Hozzátette: "Sajnálom. Elnézést kérek az eseményekért és pletykákért. "
- Park Yoo Chun
Park Yoo Chun érzelmileg könnyeket ejtett, miközben énekelte a "Fox Rain (Like Weather)" című dalát, amelyet a TVXQ tagjaként komponált. Ő is énekelt az első mini albumáról, melyet 2016-ban adtak ki.
Nem fáradt a stresszre, mindaddig amíg a résztvevők tapsolják az erőfeszítéseit.
Yoochun a rajongók kérését is teljesítette, és a TVXQ "Mirotic"c dalt előadta.
Azt mondta a rajongóknak, hogy gyakrabban fogja látni őket, hogy buzdítsák az örömöket Yoochun ígéretének.
Park Yoochun folytatja tevékenységeit Kínában és Japánban.Ott ahol az elmúlt három évben nem találkozott a fanokkal.
A katonai mentesítés után Yoochun találkozott rajongóival Japánban a Reunion: Remember the Memories című rajongói találkozón .
A színész legutóbb a Shin Se Kyung című filmben játszott.
-Cimbi
Forrás: https://www.hellokpop.com/…/park-yoochun-birthday-fan-meet…/


[IG]2018.12.27 C-jeS IG frissítése-Park Yoochun Japán turné koncert 2019-ben
~Cimbi



[C-jeS IG] 2019.01.06 Park Yoochun visszatér ^^ neki is van youtube csatornája 
~Cimbi
[C-jeS IG] 2019.02.14 C-jeS IG videó feltöltése -Yoochun egy meglepi videóval készül, ami várhatóan febr 27-én láthatunk
~Cimbi
Forrás:

[C-jeS IG] 2019.02.14 C-jeS IG videó feltöltése -Yoochun egy meglepi videóval készül, ami várhatóan febr 27-én láthatunk
~Cimbi
Forrás:
V LIVE.
https://www.vlive.tv/video/113442




You can watch videos on V LIVE.
https://www.vlive.tv/video/114635


https://youtu.be/a6dO_o5PmI0
















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése