2015. július 24., péntek

[INTERJÚ] 2015.07.24. JoongAng Ilbo: felkészül a katonai szolgálatra





Park Yoo-chun, az énekes, a színész, JYJ  fiú csoport  egyik tagja, aki hamarosan bevonul.
A híresség  20 éve énekel a színpadon. 2003-ban  TVXQ  fiú csoport tagjaként debütált és TV drámák és filmekben. Számos elismerést kapott a pályafutása során, legutóbb legjobb új színész a 51. Baeksang Arts Awards, az egyik legrangosabb szórakoztató díjat Koreában. májusi munkája a 2014-es film "Haemoo."
Park megkezdi a katonai szolgálatát, mint  civil tisztként,  két év és négy hónapra augusztus 27.-én.

Kérdés: Van egy hónapod mielőtt bevonulsz. Hogy érzi magát?
A. Nem igazán érzem különösen szomorúnak, mert azt hiszem, azt teszem amit mindenki más is csinál.
Milyen érzés volt, hogy az egy fiú tag beállt a hadseregbe előtted?
Találkoztam vele a közelmúltban, mert Jaejoong [másik JYJ tagja] kijött szabadságra a hadseregtől. Meglepő, de katonaként úgy néz ki férfiasabb, szebb teste lett. Sármosabb.
De te nem igazán szolgálod a katonai szolgálatot a bázisnál.
Rettenet szolgálni a hadseregben asztmásként. Keményen próbálkoztam, beszedtem a gyógyszert, egészségesebb lettem, ahogy tudtam. Megkértem, hogy értékeljék újra a fizikai állapotomat. Elmentem a kijelölt kórházba, de így sem feleltem meg. Az életem veszélyben lehet az asztma miatt, így el vagyok tiltva. 
Miért szeretne szolgálni azon területen ha mégis olyan rossz?
 Ez olyasmi, amit elkerülhetetlenül meg kell tennem..szeretem volna elrejteni azt a tényt, hogy asztmás vagyok. Négy hónappal kevesebbet kell szolgálni, mint egy katona, [míg szolgáló polgári tisztviselőnek előírja, hogy tovább szolgáljon]
Énekesként kezdted. Tervezel, hogy kiadol egy szóló albumot a közeljövőben?
Most nem- Úgy érzem, a többi tag  [tehetséges] jobban énekel, mint én.
Ha úgy döntesz, hogy lesz  album, milyet szeretnél?

Ha én saját albumot szeretnék, a sztorijaimat énekelném. Néha énekeltem szólóban, a dalokat leírtam a koncerteken, de én soha nem adtam ki azokat egy album részeként.
Bármelyen műfajt szeretne?
Hip-hop és a rap. Mert ha rap, akkor tényleg elég idő lenne ahhoz, hogy elmondjam a történetet.
Sok híresség nyíltan vállalja a kapcsolatát a közönség  előtt. Mit gondolsz erről?
Én egy kicsit meggondoltam magamat ezzel kapcsolatban. A helyzettől függ, de ha  a nyilvánosság elé megyek azzal a személlyel, akivel járok, a társamnak lesz bántódása. Szóval én inkább támogatnám, mondván: "Nem jelentjük be a kapcsolatunkat, amikor mi együtt járunk, vagyunk."
Én jelenleg nem járok senkivel. Ez nem könnyű, járj valakivel  és tartsd közben titokban.
Te  a szórakoztató iparban vagy körülbelül 12 éve. Mi rejlik a jövőben?
Tovább szeretnék lépni onnét, ahol most vagyok. Ez nem jelenti, hogy abba szeretném hagyni, vagy valami ilyesmi, de azt hiszem,csúcson vagyok, mint énekes és színész. Nem lenne nehéz lépést tartani, azzal, ahol ép most vagyok.
Ebben az esetben is meg kell találnom  módját annak, hogy le is lépjek. Ez lesz  a házi feladatom ezentúl.
Kim Jin-Seok [summerlee@joongang.co.kr]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése